Oppilaan arviointi liikunnan näkökulmasta
Suomen Perustuslain mukaan kaikessa julkisessa toiminnassa on noudatettava tarkoin lakia ja opettajan tulee työssään muistaa, että hän...
Videot ja podcastit
Seminaari ja koulutusmateriaalit
Seminaari ja koulutusmateriaalit
Seminaari ja koulutusmateriaalit
Arviointi mediassa
Arviointi mediassa
Linkit ja vinkit
Linkit ja vinkit
Arviointi mediassa
Blogi
Seuraa KAARO Oulun Arviointiarkea blogin mielenkiintoisia postauksia arvioinnin ajankohtaisista asioista!
Alla KAARO-verkoston vanhempia arviointiaiheisia blogitekstejä.
Oppilaan arviointi liikunnan näkökulmasta
Miten lisätä oppilaan osallisuutta ja kehittää vuorovaikutusta?
Kasvan, liikun ja kehityn: varhaiskasvatuksen aktiviteetit eri-ikäisillä lapsilla
Lukiodiplomi tekee taide- ja taitoaineiden osaamisen näkyväksi
Kriteerit ja tavoitteet arvioinnin yhdenvertaisuuden tukena – suuntana kriteeriperustainen arviointi
Arvioinnin kehittäminen ja keskustelu arvioinnista ovat koko kouluyhteisön asioita
KAARO-verkoston 2020-2021 koulutuskalenteri on julkaistu
Muutosten vuosi 2020 – aika kehittää myös arviointia
Arviointitorilla kohtaavat opettajat, opettajaopiskelijat ja opettajankouluttajat
Arviointivaloa nousee idästä
Arvioinnin yhdenvertaisuuden vahvistaminen
Ajankohtaista arvioinnin kentällä
Mitä kuuluu KAARO Lappi?
Arviointi, oppimiskulttuurin rakentuminen ja itseohjautuvuuteen kasvaminen
Arviointi ja taitotasoasteikot – milloin alkaa olla valmista?
KAARO Aallon syksyn suunnitelmia
Arvioinnin ja arviointiosaamisen keskeisiä kysymyksiä kuvataiteessa
KAARO Aallon kevään 2019 kuulumisia
Yhteistyössä arviointia ja arviointiosaamista kehittämään