top of page

ma 21. syysk.

|

Työskentelytila ilmoitetaan myöhemmin

Inari: Kehitetään arviointia yhdessä! - Arviointitiimit pedagogisen kehittämisen tukena (5 op)

Kansallinen arviointiosaamisen kehittämisverkosto (KAARO) järjestää lukuvuonna 2020–2021 Opetushallituksen rahoittamana täydennyskoulutusta opetussuunnitelman perusteiden arviointiluvun täsmennyksistä ja uusista arviointikriteereistä.

Ilmoittaudu mukaan tekstissä olevalla linkillä.
Etusivulle
Inari: Kehitetään arviointia yhdessä! - Arviointitiimit pedagogisen kehittämisen tukena (5 op)
Inari: Kehitetään arviointia yhdessä! - Arviointitiimit pedagogisen kehittämisen tukena (5 op)

Paikka & aika

21. syysk. 2020 klo 9.00 – 01. jouluk. 2020 klo 16.00

Työskentelytila ilmoitetaan myöhemmin

Tietoa tapahtumasta

Kehitetään arviointia yhdessä! Arviointitiimit pedagogisen kehittämisen tukena -koulutus järjestetään valtakunnallisena koulutuksena syksyllä 2020.

Inarin koulutuspäivät: 21.9., 4.11., 1.12.

Koulutuspäivät ovat samansisältöiset eri paikkakunnilla, ja ne toteutetaan ensisijaisesti lähiopetuksena etenkin koulutuksen ensimmäisenä ja viimeisenä päivänä. Covid-tilannetta koskevien viranomaisohjeiden mukaan voidaan tarvittaessa hyödyntää etäosallistumismahdollisuuksia.

Koulutus on osallistujille maksuton.

Koulutuksen suorittamisesta voi saada todistuksen. Koulutukseen voi osallistua myös ilman opintopistesuorituksia, mutta opintopistesuorittamista suositellaan. Koulutuspäiviä edeltää yhteensä kolme pientä ennakkotehtävää. Ne tulee tehdä, vaikkei suorittaisi opintopisteitä. Kunkin koulutuspäivän pituus: klo 9–16.

Kouluttaja: pääkouluttaja Sari Harmoinen

Maksimiosallistujamäärä Inarin koulutukseen: 30 henkeä

Ilmoittautuminen: Viimeistään 24.11.2020. 

Lue lisää kurssista. 

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄÄLTÄ!

Lisätietoja:

Koulutussisällöistä Sari Harmoinen, 0294 48 3709, sari.harmoinen@oulu.fi

1. koulutuspäivän sisällöt:

• OPS luku 6: keskeiset periaatteet ja arvioinnin   käsitteet

• opinnoissa eteneminen, lukuvuosi ja päättöarviointi,   oppimisen tuki ja arviointi

• arviointitiimin toiminta, muutostyön organisointi,   näkökulmia arviointitiimien toimintaan

• koulun arvioinnin kehittämisen aloitus ja   arviointitiimin toiminnan suunnittelu ja toteutus

2. koulutuspäivän sisällöt:

• kertausta arvioinnin kohteista: oppiminen, työskentely,   käyttäytyminen

• formatiivisen arvioinnin ja palautteen antaminen,   oppimisen tukeminen arvioinnilla

• arviointimenetelmät ja -käytänteet

• summatiivinen arviointi

• arviointiosaamisen käsitteellistäminen

3. koulutuspäivän sisällöt:

• arviointi koko kouluyhteisön asiana

• osallisuus ja jaettu johtajuus

• arviointi ja oppimisen tukeminen: koulun ja kotien yhteistyö

• arviointidialogit, arvioinnista keskusteleminen

Jaa tämä tapahtuma

bottom of page